1 Kasım 2012 Perşembe

BÖLÜM 1

                             İŞTE BİZİM HİKAYEMİZ

       

  Dünya tatlısı üç bebekten sonra bana da hikayemizi yazmak boyun borcu oldu.Ee tabi hikayemiz uzun...biraz yorucu...biraz sıkıntılı...ama sonu mutlu.Her şey paylaşınca güzelse bizde seve seve paylaşırız sizlerle hikayemizi.


   Uzun ve dualarla bekledik biz bebek haberini (haberlerini).Her ay yaşanan hayal kırıklıklarından sonra beş senenin ardından Rabbim yüzümüze güldü ve ikizlerimizin müjdesini sonunda aldık doktorumuzdan.

     Sonra ki muayenemiz de   ultrason cihazının ekranında biri ceviz diğeri zeytin tanesi kadar iki kesecik görüyoruz ve öğreniyoruz ki zeytinimiz sağlıksız zaten küçücük.Daha da küçülüp kaybolacak diyor doktorumuz.Sevinsek mi üzülsek mi dönüyoruz evimize aylardan KASIM.Bir sonraki randevumuzu beklerken heyecanlıyız zeytinden umudumuz yok diğer bebeğimiz sağlıklı mı onu düşünüyoruz.Ve randevu günümüz gelip çatıyor heyacan dorukta;sağlıklı bir bebek haberi beklerken bizim zeytinimizin büyüdüğünü dahası diğer keseninde ikiye bölündüğünü öğreniyoruz.Artık bir zeytinimiz ve tek yumurta ikizi iki de fındığımız var.Bacaklarımın nasıl titrediğini anlatamam uzun süre kendime gelemedim.Ne düşündüm o an hatırlamıyorum.Üçüzlerle ilgili tek bildiğim şey eski bir mankenin üç kızı olduğuydu.Artık bende üçüz anne adayıydım.

    

    

3 yorum:

Başak dedi ki...

O fındıkları ve zeytini biran önce yemek istiyorum...

Adsız dedi ki...

tuğbacım hayırlı olsun cnm blogun. bol çeneler dilerim
secce

ayşegülce dedi ki...

duygulandım, Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin

gene bekleriz...