13 Ocak 2013 Pazar

HOŞGELDİN KAR

                Soğuk çok soğuk bir hafta sonundan merhaba ;

       Üçüzlerimiz malesef hasta oldular.Evden çıkmamamıza rağmen önce Ahmet Emirim sonra ben ve kızlarım hasta oldular.3 gündür oğlumun burnu tıkalı devamlı huysuz,mutsuz bir bebek oldu.Şimdi de kızlarım aynı hastalıkla uğraşıyorlar tabi bende.İlk hasta oluşumuz...Canlarım o kadar minikler ki!Kıyamıyorum.


      Evde 3 hasta bebek olunca tabi bize de uyku haram oldu.Dün gece de kızımla evde ninni söyleyerek gezip,yağan lapa lapa karı izledik.Sabaha karşı her yer beyazlara büründü.Sanırım en sevdiğim manzara bu...Uykusuz yorgun geçen bir gecenin ardından dışarıdaki soğuğa inat sıcacık bir çay ve güzel bir kahvaltıyı hak ediyor bence insan.



(bu resmi yürüyüş yaparken çektim.evimizin karşısındaki park)

      Zaten hafta sonlarını ben de herkes gibi çok severim.Ailece yapılan kahvaltı ve çay sohbetleri.Yanımızda annem ve babam kaldığı için soframız 4 kişilik hazırlanmıştı.Bebişlerim büyüdüğünde sanırım mutfak masası bize biraz küçük gelecek.


Sizinle kahvaltı demişken yaptığım sosisli sandviçlerimi de paylaşayım.Eşim sosisli çok sever.Bende artık evde sık sık yapıyorum hem sabah hem akşam severek yiyiyoruz.



                      Ben sosisleri önce salçalı suda iyice haşlıyorum.Sonra ketçap ve mayonezle servis ediyorum.Kuzucuklarım büyüsün onlara da yaparım inşallah.Evet hiç bir faydası yok ama en azından dışarıda yemelerindense evde benim yaptığımı yemeleri daha iyi.Ben kumpiri de evde yapıyorum çok da güzel oluyor.Bir gün de onu paylaşırım sizlerle.


                   Günün devamında biz bebeklerimizi babanne,büyükbaba ve halalarına emanet edip alışverişe çıktık.Sağ olsunlar her hafta sonu gelip hem kuzucuklarıyla hasret gideriyorlar hemde biz onların sayesinde dışarı çıkıp işlerimizi halledebiliyoruz.

                 Sizlerle evde üçüz olunca yapılan alışverişe örnek olması açısından aldığımız mamaların resmini çektim.Biraz tebessüm edin.Onları da paylaşıp bugünlük veda ediyorum.  

                İYİ KARLAR...GÜZEL MANZARALAR...




Hiç yorum yok:

gene bekleriz...